تولید کننده دیفیوزر حباب ریز دیسکی

ما تولید کننده دیفیوزر حباب ریز دیسکی هستیم. این دستگاه پخش کننده های حباب ظریف تعداد زیادی حباب کوچک هوا تولید می کنند که از پخش کننده در پایه مخزن هوادهی به آرامی به سطح مخزن هوادهی منتقل می شوند.
اندازه حبابهای ریز از ۰ تا ۳ میلی متر است. هدف اصلی این حباب ها تأمین و انتقال اکسیژن لازم به میکروارگانیسم ها است. این محصول امکان تولید آنزیم هایی را می دهد که به تجزیه مواد زائد کمک می کنند تا بتوانند در مخازن ثانویه مستقر شوند.

تولید کننده دیفیوزر حباب ریز دیسکی

بررسی کیفیت دیفیوزر حباب ریز دیسکی

بررسی کیفیت دیفیوزر حباب ریز دیسکی کیفیت دیفیوزر حباب ریز مستقیماً به فرایند تولید و مواد اولیه آن وابسته است. سیستم هوادهی تصفیه خانه فاضلاب به طور متوسط ​​۵۰-۷۰٪ کل انرژی نیروگاه را مصرف می کند. به همین دلیل است که اندازه حباب های هوا بسیار مهم است. افزایش سطح تماس بین حجم هوا و فاضلاب باعث افزایش کارایی انتقال اکسیژن و کاهش توان مورد نیاز نیروگاه برای تأمین کیفیت یکسان آب پساب می شود.

علاوه بر این، قرارگیری یکنواخت پخش کننده های حباب خوب، انعطاف پذیری عملیاتی زیادی را برای اپراتور کارخانه فراهم می کند. این می تواند برای ایجاد مناطقی با غلظت زیاد اکسیژن (هوازی)، مناطقی با حداقل غلظت اکسیژن (آنوکسیا) و مناطق بدون اکسیژن (بی هوازی) استفاده شود.
آنها برای شرایطی که ترکیبی از جریان هوا و ورود اکسیژن و به ویژه در فاضلاب با محتوای جامد بالا است، ایده آل هستند. آنها معمولاً در تله های شن، مخازن برابری، مخازن تماس با کلر، هضم کننده هوازی و مخازن هوادهی استفاده می شوند.

استفاده معمول برای پخش کننده های حباب درشت، پمپاژ و هم زدن آب است. در این محصول وقتی منافذ پخش کننده توسط آلودگی مسدود می شوند، انرژی مورد نیاز برای عملکرد افزایش می یابد. توزیع جریان هوا برای عملکرد بهینه پخش کننده بسیار مهم است.
پخش کننده های حباب درشت توانایی تولید سریع حباب های در حال افزایش هوای بزرگ را دارند که از پخش کننده در پایه مخزن هوادهی به سطح مخزن هوادهی منتقل می شوند. اندازه حباب های ضخیم از ۳ تا ۵۰ میلی متر است.

مرکز پخش دیفیوزر حباب ریز دیسکی

مرکز پخش دیفیوزر حباب ریز دیسکی مرکز پخش دیفیوزر حباب ریز دیسکی ما با افتخار مدرن ترین و با سابقه ترین مرکز پخش این محصول است. تمامی محصولات ما دارای بازده هوادهی بالایی هستند. آنها راندمان انتقال اکسیژن بالایی دارند. آنها به انرژی عملیاتی کمتری نیاز دارند (در مقایسه با حبابهای درشت).
به راحتی قابل جایگزینی هستند. آنها انتشار کمی از ترکیبات آلی تولید می کنند. آنها یک راه حل موثر برای نیازهای اکسیژن زیاد فراهم می کنند. آنها ظرفیت مخلوط بهینه در مخازن با رسوبات ضخیم تر دارند. آنها راه حل ایده آل برای مرحله درمان ثانویه هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید