قیمت روز هواده اسپلش پرورش ماهی

در دنیای امروز که هر ثانیه جمعیت زیادی بر تعداد انسان های ساکن بر روی کره زمین افزوده می شود، تهیه و تولید غذا برای استفاده این جمعیت با مشکلات بسیار زیادی رو به رو است؛ مخصوصا اگر نوع این غذا مربوط به غذاهایی با منابع محدود باشد مانند غذاهای دریایی. 

امروزه دیگر صید ماهی ها و موجودات آبزی نمی تواند به تنهایی جواب گوی حجم مورد نیاز مردم در بازار باشد پس به ناچار باید روی به پرورش موجودات دریایب به روش مصنوعی بیاوریم و در این راه از بهترین ابزار برای افزایش کیفیت این محصولات دریایی استفاده کنیم. 
یکی از این ابزار آلات هواده اسپلش پرورش ماهی می باشد. 

قیمت روز هواده اسپلش پرورش ماهی

ویژگی بارز هواده اسپلش پرورش ماهی

ویژگی بارز هواده اسپلش پرورش ماهی همان گونه که گفته شد استفاده از روش های سنتی به منظور صید موجودات دریایی نمی تواند نیاز امروز جامعه مصرف را برآورده کند، در کنار این موضوع در پرورش این موجودات در محیطی فشرده و به تعداد بالا نیز با کمبود بعضی از منابع اصلی رشد مانند اکسیژن و تجمع گاز های سمی در یک محیط کوچک مواجه هستیم. 
از آن جایی که تبادل سطحی هوا و آب استخرها در کنار عمل طبیعی فتوسنتز جواب گوی این حجم از پرورش در یک محیط فشرده نیست، به منظور رفع این مشکل در پرورش متراکم ماهی ها از سیستم های هواده استفاده می شود تا علاوه بر جایگزین کردن اکسیژن مصرف شده توسط ماهی ها، گازهای سمی مانند دی اکسید کربن و مونوکسید کربن نیز از آب استخر خارج شود. 
از بارز ترین ویژگی های هواده اسپلش که در بازار هواده ها از محبوب ترین مدل ها به شمار می رود می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
۱٫ علاوه بر ایجاد تعادل اکسیژن در کل محیط تحت پوشش هواده، اختلاط قسمت های مختلف آب استخر را نیز در پی دارد که موجب تعادل دمایی در تمام نقاط استخر می شود و به پخش یکنواخت غذا در استخر های پرورش ماهی کمک می کند تا همه ی ماهی ها دسترسی یکسان و برابری به منابع غذایی داشته باشند. 
۲٫ هواده اسپلش بالاترین میزان اختلاط اکسیژن با آب استخر در بین تمامی مدل های هواده را دارا است و مناسب برای پرورش هر نوع ماهی می باشد. 
۳٫ وزن شناور نگه دارنده هواده اسپلش بر روی آب سبک بوده و برای نگه داشتن آن نیاز به صرف هزینه زیاد نیست. 
۴٫ توان بالای هواده اسپلش نسبت به دیگر هواده ها که موجب طول عمر بالا و افزایش راندمان این مدل از هواده ها می شود. 

تولید هواده اسپلش پرورش ماهی

تولید هواده اسپلش پرورش ماهی امروزه در ایران تولید کننده های ابزار آلات پرورش ماهی با دانش نوین و تخصص مهندسین، اقدام به تولید هواده های اسپلش با بهترین کیفیت کرده اند و فروشگاه ما این هواده ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد. 

برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه هواده ها و هواده اسپلش می توانید با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید