لیست قیمت استخر پیش ساخته مربعی

استخر پیش ساخته نوعی استخر آماده است که در شکل ها و ابعاد مختلفی چون دایروی، مربعی، مستطیلی و… ساخته می شود. هرکس با توجه به فضایی که در اختیار دارد، می تواند از انواع استخر پیش ساخته مربعی، مستطیلی و.. استفاده کند. چرا که این استخر ها هم به صورت توکار در زمین و هم روکار مورد استفاده قرار می گیرند. مزیت استفاده از این استخر ها قابلیت جابجایی شان به دیگر مکان ها می باشد. همچنین هزینه ساخت این استخر ها بسیار پایین تر از استخر های سنتی بتنی است.

لیست قیمت استخر پیش ساخته مربعی

آخرین قیمت استخر پیش ساخته مربعی بزرگ

آخرین قیمت استخر پیش ساخته مربعی بزرگ همه ما می دانیم که در گرمای تابستان، هیچ تفریحی جای شنا را نمی گیرد. ولی هر کسی امکان رفتن به استخر را ندارد. اگر هم داشته باشد لذتش با شنا در استخر خانگی برابری نخواهد کرد. ولی با توجه به متراژ خانه ها در هر خانه ای استخر ساخته نشده است.

در چنین وضعیتی استفاده از استخر پیش ساخته بهترین گزینه می باشد. چرا که تنوع سایزش بسیار زیاد است. به طوری که در هر خانه با هر متراژی می توان از آن بهره برد. معمولا نوع مربعی شکل بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرد.

ولی استخر پیش ساخته مربعی بزرگ معمولا در ویلا ها که فضا زیاد است و یا برای پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این نوع استخر به خاطر سایز بزرگش بیشتر از بقیه است. با این حال بسیار به صرفه تر از ساخت استخر های بتنی قدیمی است.

خرید استخر های پیش ساخته مربعی

خرید استخر های پیش ساخته مربعیهمانطور که گفتیم استخر های پیش ساخته در شکل های مختلفی ساخته می شوند. اگر قصد تمرین شنا را دارید، استخر پیش ساخته مربعی یا مستطیلی برایتان مناسب است.

استخر های دایروی شکل بیشتر برای فضاهای کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر شکل، این استخر ها در جنس های مختلف برزنتي، فلزی، pvc و فایبرگلاس ساخته می شوند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته مربعی یا دیگر اشکال می توانید به نمایندگی های فروش آنلاين تولید کننده های معتبر مراجعه کنید.

فروش عمده استخر و تجهیزات پرورش ماهی در ایران

فروش عمده استخر و تجهیزات پرورش ماهی در ایراناستخر های پیش ساخته علاوه بر شنا و تفریح در خانه کاربرد های دیگری هم دارد. جهت ذخیره آب برای مصارف خانگی، در کشاورزی، در شیلات برای پرورش ماهی کاربرد دارد. همچنین برای بیماران مفصلی که از بیماری آرتروز رنج می برند و هر روز امکان رفتن به استخر را ندارند، می تواند مفید باشد. 

خوبی استفاده از این استخر ها علاوه بر جابجا پذیر بودن، کیفیت بسیار بالا یشان می باشد.

همچنین هنگام خریدشان لوازم جانبی کاملی در کنار بروشور راهنمای استفاده و نگهداری از محصول ارائه می شود. یکی از این لوازم جانبی، پمپ تصفیه است که این استخرها، نیاز به پمپ تصفیه بزرگ ندارند.

در صورت استفاده از این استخرها برای پرورش ماهی، تمامی تجهیزاتی که برای پرورش ماهی نیاز است، توسط مراکز فروش عمده، به مشتریان ارائه می شود. 

جدیدترین مدل های استخر آبزیان در کشور

جدیدترین مدل های استخر آبزیان در کشوربرای پرورش آبزيان در کشور از مدل های مختلف استخر ها استفاده می کنند که رایج ترین آنها عبارتند از:

  • استخر های بتنی مسطح 
  • استخر پیش ساخته پرورش ماهی
  • استخر خاکی
  • استخر بلوکه چینی
  • استخر های ژئوممبرانی

ولی باتوجه به اینکه استخر های پیش ساخته مزایای فراوانی دارند، امروزه بیشتر از این نوع استفاده می شود. چرا که علاوه بر مزایایی که در بالا اشاره شد، به علت لایه داخلی ژئوممبران نفوذ ناپذیری صد در صد به بالا دارند.

همچنین به علت جابه جا پذیر بودنشان، می توان آن را در جایی نصب کرد که از آب خروجی اش، در مصارف کشاورزی هم بهره برد.

استخر آماده گالوانیزه که نوعی استخر پیش ساخته فلزی است، بیشتر در پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. برای بدست آورن قیمت استخر پیش ساخته گالوانیزه و یا دیگر جنس هايي که مخصوص پرورش آبزيان است، می توانید به مراکز فروش معتبر در این حوزه، مراجعه کنید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید