مرکز خرید درام فیلتر استخرهای ماهی

درام فیلتر استخرهای ماهی یکی از دستگاه های مورد استفاده در استخر پرورش ماهی است که وظیفه پاکسازی آب و جدا کردن آلودگی ها و فضولات معلق در آب را بر عهده دارد که بسته به مدل در ظرفیت، توان و ابعاد مختلفی وارد بازار می شود، مرکز خرید آن نیز این محصول را در بهترین جنس و کیفیت عرضه می کند.

مرکز خرید درام فیلتر استخرهای ماهی

نحوه عملکرد درام فیلتر استخرهای ماهی

نحوه عملکرد درام فیلتر استخرهای ماهی درام فیلتر استخر های ماهی وظیفه تصفیه و فیلتر آب ورودی و خروجی را بر عهده دارد و لذا این دستگاه با دفع فضولات و ذرات آلوده می باشد و در نتیجه باعث تمیز شدن آب استخر خواهد شد، در این دستگاه ذرات معلق در آب با نیروی چرخشی در مکان مورد نظر ته نشین شده و جداسازی می شود.

با وجود این دستگاه نیازی به گرفتن کارگر برای دفع فضولات نخواهد بود و با پاکیزه شدن آب نیز نیازی به تعویض آب نیست و در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد، وقتی آب استخر تمیز شود ماهی ها دچار بیماری و عفونت نمی شوند و رشد و تکثیر آنها نیز بیشتر و در نتیجه راندمان تولید و تراکم ماهیان بالا می رود.

این دستگاه دارای هزینه های تعمیر و نگهداری کمی بوده و در انواع استخرها قابلیت استفاده را دارد که سیستم اینور تر و بدنه استیل دستگاه نیز بر کیفیت آن افزوده است، این دستگاه مدام در حال تصفیه آب بوده و حجم بالایی از فضولات و مواد بر جای مانده از غذای آبزیان را جداسازی می کند.

قیمت روز درام فیلتر استخرهای ماهی

قیمت روز درام فیلتر استخرهای ماهی قیمت درام استخر ماهی بسته به مدل، جنس قطعات و بدنه مختلف بوده و ظرفیت، توان و ابعاد آن نیز در نرخ تاثیرگذار می باشد، لذا خریدار می تواند آن را به دو صورت سفارشی و آماده در بهترین نرخ و کیفیت خریداری کند‌.

عملکرد درام استخر بسته به مدل آنها متفاوت می باشد که با توجه به ابعادی که هر مدلی از آن دارد حجم آب را به میزان مشخصی وارد و خارج می کند، این دستگاه دارای ابعاد مختلفی بوده و نمونه های بزرگ ظرفیت و توان بالاتری داشته و بیشتر در استخرهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس بدنه این دستگاه از نوع گالوانیزه یا استیل ضد زنگ است که در برابر رطوبت، خوردگی و زنگ زدگی مقاومت دارد و قطعات و موتور آن به گونه ای جاسازی و پلمپ شده که از نفوذ آب به آن جلوگیری شده و در نتیجه دچار آسیب نخواهد شد، این دستگاه از قطعات باکیفیت و مطابق با استانداردها تولید شده و از گارانتی نیز برخوردار می باشد. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید