مرکز فروش دیفیوزر هوادهی تیوپی

این شرکت انواع دیفیوزر هوادهی تیوپی از جمله دیفیوزرهای دیسک حباب کوچک و دیفیوزرهای بزرگ حباب، دیفیوزرهای لوله و مارک های معروف را در سطح کشور برای تمامی هم وطنان در استان های مختلف ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت دیفیوزر،و نحوه سبت سفارش از عمده فروشی آن لطفا با کارشناسان ما در این مرکز فروش تماس بگیرید.

مرکز فروش دیفیوزر هوادهی تیوپی

اطلاعاتی درباره دیفیوزر هوداهی تیوپی

اطلاعاتی درباره دیفیوزر هوداهی تیوپی سیستم های تهویه مطبوع فاضلاب یا دیفیوزرهای غشایی وظیفه تزریق هوای تولید شده توسط فن را دارند. خوب ترین مدل دیفیوزر برای هوادهی یک دیفیوزر حباب میکرو دیسک می باشد. از آنجا که اندازه حباب ها کوچکتر می باشد، حباب های بیشتری وجود دارد و سطح تماس حباب با مایع افزایش می یابد. در نتیجه اکسیژن با سرعت بیشتری به فاضلاب منتقل می شود.

پراکندگی هوادهی از یک بدنه یا قاب پلیمری (PP، PVDF، PE و غیره) و یک غشای لاستیکی انعطاف پذیر ساخته شده از EPDM یا سیلیکون تشکیل شده است. غشاهای لاستیکی برای فرار هوا سوراخ های بسیار کوچکی دارند.

سیستم های هوادهی فاضلاب باید بتوانند اکسیژن بیشتری از مقدار اکسیژن مصرفی موجودات زنده تولید کنند. کلا دو مدل سیستم هوادهی، سطح و عمیق وجود دارد. به طور معمول، هوا از طریق دستگاه های سرامیکی درون مایع مخلوط کننده در نزدیکی مخزن پراکنده می شود تا حباب های کوچک (قطر ۲-۵ میلی متر) تولید شود. در این روش می توان زمان ترکیب و حداکثر تماس را بدست آورد.

دو نوع دستگاه مکانیکی سطح وجود دارد. یکی که هوای مخروطی دارد که به صورت عمودی سوار می شود. دیگری سیستم هوادهی چک است که به صورت افقی نصب می شود. عملکرد هر دو نوع سیستم با توجه به عمق غوطه وری در مایع مخلوط متفاوت خواهد بود. انواع دیگری از سیستم های هوادهی وجود دارد که از هوا استفاده می کنند. نمونه هایی از آن می توان از توربین های زیر آب یا هواسازهای جت یا فواره استفاده کرد.
با این حال، آنها به اندازه سیستم های هوادهی حباب ریز و سیستم های هوادهی سطح مکانیکی معمول نیستند. آزمایشات موجود در انگلیس با این هواسازها نشان داده است که سیستم هوای پراکنده میکروبک می تواند بهترین شدت هوادهی (تأمین O2 در گرم های تقسیم شده توسط ظرفیت مخزن هوادهی در m3 در ساعت) و کارآیی (تأمین O2 در گرم های تقسیم شده توسط wh-گرم) را فراهم کند. در صورت نصب صحیح، راه اندازی و نگهداری سیستم، اطمینان حاصل کنید.

قیمت دیفیوزر هوادهی تیوپی

قیمت دیفیوزر هوادهی تیوپی برای کسب اطلاعات بیشتر در بازار دیفیوزر در مورد قیمت انواع مختلف دیفیوزرهای هوادهی عمیق از جمله دیفیوزرهای حبابی کوچک، دیفیوزرهای حباب بزرگ، دیفیوزرهای لوله‌ای و دیفیوزرهای صفحه (صفحه) و جزئیات مربوط به خرید و نصب این دیفیوزرهای هوادهی عمیق، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید