عرضه کننده دستگاه درام فیلتر

با توجه به اهمیت زیاد ماهی ها و آبزیان برای بدن، پرورش خوب و منحصر به فرد آبزیان بسیار مهم می باشد و برای پرورش درست و به جای این آبزیان باید محیط آن ها تمیز و عاری از انواع آلودگی ها باشد. حال بزای تمیز کردن آب استخرها باید از وسیله ای استفاده کرد که صرف تمیز کردن استخر، در مصرف آب نیز صرفه جویی ‌کند. این دستگاه درام فیلتر نام دارد که بسیار کارآمد و مفید می باشد. ما عرضه کننده ی دستگاه درام فیلتر در سراسر کشور می باشیم.

عرضه کننده دستگاه درام فیلتر

اطلاعاتی درباره دستگاه درام فیلتر

اطلاعاتی درباره دستگاه درام فیلتر آب استخرهای پرورش آبزیان گاها بوسیله ی فضولات آن ها بسیار کثیف و آلوده می شود و برای خود ماهی ها نیز خطرات زیادی دارد. برای تعویض آب استخر ها در گذشته، ما به صورت سنتی آن را تعویض می کردیم. و این بسیار هزینه بر و وقت گیر بود و حال آن که خوب هم تمیز نمی‌شد و نتیجه ی کار رضایت بخش نبود.

پس آدمی که همیشه دنبال راه حل های خوب برای مشکلاتش است. برای این کار هم راه حلی پیدا کرد و آن هم تولید دستگاه درام فیلتر است که آب استخر را با مکش درون استوانه می برد و بعد فضولات که سنگین تر هستند در انتهای استوانه فرو می نشینند و آب تمیز دوباره به استخر باز گردانده می شود.

با این شیوه در مصرف آب صرفه جویی می شود در این شرایط که آب ما همیشه با کم آبی درگیر می باشد و هزینه ی کارگری کم می شود. استفاده بهینه از فضاهای کوچک. 

در مناطقی هم که کم آب هستیم امکان پرورش ماهی وجود دارد. ماهی می توانند تا دو برابر در همان فضاهای قبلی تجمع کنند.

ذرات کوچک در حد دو میکرون تا هزار میکرون قابل جداسازی است. سیستم هشدار دهنده ی خرابی دستگاه دارد و در صورت خرابی دستگاه هشدار داده می شود و شما می توانید به موقع اقدام به درست کردن آن کنید‌. ظرفیت تولید ماهی در هر متراژ مربع بیشتر خواهد شد.

مرکز فروش دستگاه درام فیلتر

مرکز فروش دستگاه درام فیلتر مرکز فروش درام فیلتر تولیدی ما سال ها است که مسئول فروش و توزیع این دستگاه ها با ضمانت چندین ساله پس از فروش دارند.بازار درام فیلتر بهترین دستگاه ها را در اختیار مشتریان قرار داده است. شما با مراجعه به سایت می توانید درام فیلتر مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایید. برای کسب اطلاعت بیشتر می توانید با شماره هایی که در پایین این مطلب ذکر شده تماس برقرار کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید