عمده فروشی دستگاه هواده پدل ویل

از دستگاه هواده پدل ویل در حوض های پرورش آبزیان استفاده می شود و وظیفه تامین اکسیژن را برعهده دارد. بکار گیری این دستگاه در استخرهای پرورش ماهی و میگو موجب تولید اکسیژن و حذف مواد آلی، آهن و هرگونه بو و مزه ای در آب می شود. همچنین با استفاده از دستگاه هواده، راندمان کاری بالا رفته و زمان کمتری مصرف خواهد شد. گفتنی است این گونه دستگاه ها نیز مانند سایر دستگاه ها به صورت عمده به فروش می رسد که از لحاظ قیمتی به نفع خریدار می باشد.

عمده فروشی دستگاه هواده پدل ویل

کیفیت انواع دستگاه هواده پدل ویل

کیفیت انواع دستگاه هواده پدل ویل

با رشد روز افزون جمعیت و تقاضای بسیار برای تهیه پروتئین کشور، راه اندازی استخرهای پرورش ماهی اوج گرفت. در نگاه کلی پرورش آبزیان کار آسانی نیست. علاوه بر اینکه غذا، دمای آب و محل نگهداری آن ها می بایست مناسب باشد باید اکسیژن مورد نیاز آبزیان در سطح استاندارد معینی حفظ و تامین شود تا صدمه ای به ماهی و یا میگوی پرورشی وارد نشود. در نتیجه برای متعادل سازی اکسیژن در آب از دستگاه هواده پدل ویل استفاده می شود. این دستگاه بر روی آب شناور می شود و مکانیزم عملکرد آن به این صورت است که با چرخش پروانه های دستگاه و فوران قطرات آب به هوا، اکسیژن مورد نیاز تامین می شود و همچنین گازهای مضر را از بین می برد.

از مزیت های استفاده از این دستگاه دوام و طول عمر بالا، گل آلود نکردن آب، حفظ ساختار و کیفیت آب، قیمت مناسب در مقابل کارایی و آسیب نرساندن به آبزیان است. خوب است بدانید طراحی و تولید هواده بر اساس علم روز و دانش متخصصین این حوزه انجام گرفته است تا چاره ساز مهمترین عامل بقای آبزیان ( تهیه اکسیژن و حذف گازهای سمی ) شود. در نتیجه دستگاه هواده در انواع مختلف و برای کاربری های گوناگون با بهترین کیفیت تولید و به بازار تزریق شده است.

تولید کننده دستگاه هواده پدل ویل

تولید کننده دستگاه هواده پدل ویل

کیفیت هواده پدل ویل و مرغوبیت جنس لوازم استفاده شده در آن تاثیر مستقیمی روی عملکرد دستگاه هواده می گذارد. بدین شکل که با کارکرد درست دستگاه، شاهد تهیه اکسیژن لازم برای آبزیان خواهید بود و در نهایت به پرورش و رشد ماهیان کمک بسزایی می کند. تولید کننده دستگاه هواده با درنظر گرفتن مدل های مختلف استخر به عرضه انواع گوناگون دستگاه هواده نظیر هواده ونچوری و هواده اسپلش، ایرجت، سوپرفورس و … می پردازد. ابعاد، تعداد پروانه و نوع برق مصرفی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت این محصول است. در نهایت در زمان خرید علاوه بر قیمت دستگاه به مرغوبیت جنس نیز توجه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید