قیمت روز دستگاه درام فیلتر

دستگاه درام فیلتر، فیلترهای فیزیکی هستند که معمولا در استخرهای پرورش ماهی و آبزیان استفاده می شود.درام فیلتر، آب های استفاده شده را تصفیه می کند و به چرخه مصرف برمی گرداند و از مصرف بیش از حد آب جلوگیری می کند.

قیمت روز دستگاه درام فیلتر

کاربرد انواع دستگاه درام فیلتر

کاربرد انواع دستگاه درام فیلتر درام فیلتر در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد از جمله موارد استفاده آن ها در صنایع غذایی،آب و فاضلاب،شیلات، صنایع پلاستیک سازی و غیره میباشد.وظیفه این فیلترها بسته به اندازه آنها ذرات معلق با قطر ۱۰ تا ۱۰۰ میکرون را در محیط آب از بین می برد.

هدف از استفاده درام فیلتر در استخرهای پرورش آبزیان، تصفیه آب استخرها و استفاده مجدد از این آب هاست.که این موضوع موجب صرفه جویی بسیاری در مصرف آب شده و از هدر رفت آب جلوگیری می کند.

در اینجا به چند نمونه از کاربردهای انواع درام فیلتر می پردازیم:

برای کاهش تی اس اس به جای دانه گیر و ته نشین کردن در تصفیه اولیه فاضلاب خام ورودی به تصفیه خانه های شهری از این فیلترها استفاده می شود.

در استخرهای دو منظوره برای افزایش حجم آب و بالا بردن راندمان تولید ماهی استفاده می شود.

درام فیلتر معمولا برای مزارعی که با مشکل کمبود آب مواجه هستند کاربرد بسیار زیادی دارد.با استفاده از دستگاه درام فیلتر در مزارع پرورش آبزیان می توان تا حد قابل ملاحظه ای رسوبات موجود در استخر و دفعیات ماهی ها را کاهش داد و مجددا آب استخر را قابل استفاده کرد.

مورد استفاده در تصفیه فاضلاب کشتارگاه های دام و طیور است.

تولیدی ویژه دستگاه درام فیلتر

تولیدی ویژه دستگاه درام فیلتر قیمت خرید انواع درام فیلتر ها با توجه به کیفیت محصول و همچنین ظرفیت دستگاه متغیر است.این دستگاه ها در انواع و جنس های مختلفی تهیه و تولید می شود که وجود همین تفاوت ها و کاربرد ،موجب تفاوت قیمت خرید و فروش آنها در بازار می شود.

تمامی دستگاه های موجود در بازار از دو جنس استیل و پلی اتیلن هستند ولی دارای تنوع مدل بسیاری هستند.این نوع دستگاه ها در اندازه های مختلف جهت تصفیه آب استخرهای کوچک و بزرگ تولید می شود.که بهترین دستگاه برای هر استخر را باید بر اساس سایز استخر و حجم آب آن انتخاب کرد. مدل های پلی اتیلن برای استخرهای کوچک مناسب هستند زیرا نسبت به درام استیل از قدرت کمتری برخوردارند.

خرید درام فیلتر بهتر است از تولیدی درام فیلتر یا فروشگاه های معتبر انجام گیرد به این دلیل که آنها خدمات پس از فروش دارند و محصول خریداری شده دارای تضمین گارانتی میباشد. نمایندگی های فروش مستقیم این دستگاه ها در سراسر کشور نیز بهترین مرکز خرید بی واسطه هستند که میتوان با قیمت کاملا مناسب خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید