مراکز خرید دستگاه درام فیلتر

همانطور که میدانید پرورش ماهی معمولا در مزارع و مکان های مخصوص در داخل استخر های مخصوص انجام میگیرد. در زمان قدیم تصفیه آب استخر پرورش ماهی بصورت سنتی انجام میشد که هزینه زیادی را برای پرورش دهندگان ماهی تحمیل میگرد فعالیت کنندگان این صنعت برای اینکه بتوانند به سود بیشتری دست پیدا کنند بهتر است بجای افزایش قیمت فروش هزینه های خود را کاهش دهند. یکی از این هزینه ها همان تصفیه آب استخر می باشد که باید بجای روش سنتی با استفاده از روش مدرن و صنعتی توسط دستگاه درام فیلتر انجام شود تا هم هزینه ها را کاهش داده و هم به رشد بهتر ماهی ها کمک کند و در نتیجه مصرف کنندگان با خیال راحت محصولی بهداشتی و با کیفیت را تهیه خواهند کرد.

مراکز خرید دستگاه درام فیلتر

بررسی کیفیت دستگاه درام فیلتر

بررسی کیفیت دستگاه درام فیلتر پرورش دهندگانی که به فکر تحولات اساسی در نحوه تصفیه آب استخر ماهی ها هستند قبل از هرچیز باید مطمئن شوند که روش صنعتی و امروزی به رشد ماهی ها آسیب نرساند و ارزش هزینه کردن را داشته باشد. آنها میخواهند از کیفیت دستگاه درام فیلتر که برای صنعت خود تهیه میکنند مطمئن باشند.
دستگاه درام فیلتر باید بتواند فضولات آبزیان را در کمترین زمان و بدون شکسته شدن توده ها از آب استخر خارج کند. در استخرهایی که تراکم ماهی بیشتری وجود دارد این دستگاه بسیار کارآمد بوده و آب مصرف شده را مجددا به استخر باز میگرداند که در اینصورت میزان مصرف آب تا حد بسیار چشمگیری نسبت به روش سنتی کاهش پیدا می کند که علاوه بر کاهش هزینه با توجه به شرایط آبی کشور در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد. دستگاه درام فیلتر مزایای دیگری نیز دارد که در زیر به چند نمونه اشاره میکنیم:

  • کاهش هزینه های کارگری
  • کاهش هزینه های تولید و افزایش راندمان تولید
  • امکان افزایش تراکم ماهی در همان استخر
  • دارای زنگ خط خرابی داستگاه
  • دارای بدنه ضد زنگ
  • امکان جداسازی ذرات بسیار ریز حتی تا ۲۰ میکرون
  • دارای ضمانت

استعلام قیمت دستگاه درام فیلتر

استعلام قیمت دستگاه درام فیلتر دستگاه درام فیلتر انواع مختلف و اندازه های مختلفی دارد شما برای اینکه بدانید به چه نوع دستگاه درام فیلتر نیاز دارید ابتدا باید وسعت مزرعه و تعداد استخرها را مشخص کتید سپس اقدام به تهیه آن کنید.
معمولا افراد علاه بر کیفیت به قیمت کالای مورد نیاز خود نیز اهمیت زیادی قائل هستند. میتوانید با استعلام قیمت دستگاه درام فیلتر از منابع معتبر یک دستگاه متناسب با مزرعه خود انتخاب کنید.
شرکت ما یکی از فروشندگان معتبر در زمینه فروش تجهیزات پرورش آبزیان می باشد که میتوانید تمامی سوالات خود را در این زمینه از پشتیبانان ما که ۲۴ ساعت شبانه روز آنلاین هستند مطرح کنید و راهنمایی های لازم را چه در زمینه انتخاب نوع دستگاه درام فیلتر و چه در زمینه قیمت آن دریافت نمایید. با ما یک خرید مطمئن را تجربه کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید