مرکز پخش دیفیوزر هوادهی دیسکی

با وجود تحریم ها در ۶ سال گذشته بخش شیلات در زمینه های تولید، صادرات، ارز آوری، تراز تجاری و اشتغال زایی از تکلیف برنامه جلوتر بود و کشور ما شاهد پیشرفت شگرفی بوده است. در زمینه تامین تسهیلات مورد نیاز برای تجهیز استخر های پرورش آبزیان تولید کنندگانی با سر لوحه قرار دادن تولید تجهیزات مانند لوله و اتصالات پلاستیکی با کیفیت و تضمینی در پی افزایش تولیدات و عرضه آن برای فروش فعالیت می کنند. از محصولات پر فروش آن؛ دیفیوزر هوادهی دیسکی می باشد. برای تهیه این محصول با روی آوردن به مرکز پخش دیفیوزر هوا دهی دیسکی معتبر با اطمینان تصمیم گیری کنید.

مرکز پخش دیفیوزر هوادهی دیسکی

دیفیوزر هوادهی دیسکی چه کاربردی دارد؟

دیفیوزر هوادهی دیسکی چه کاربردی دارد؟ دیفیوزر در لغت به معنی پخش کننده یا منتشر کننده است که در صنایع مختلف به خصوص آب و فاضلاب شهری، خانگی، دارویی، نساجی، تفرجگاه ها و… کاربرد فراوان دارد.

در واقع اکسیژن از طریق بلوئر دمیده شده و از طریق دیفیوزر منتقل می شود. اکسیژن تزریق شده برای میکرو ارگانیسم ها بسیار مهم است، چرا که میکرو ارگانیسم ها برای تغذیه ی مواد آلی به اکسیژن نیاز دارند. و میکرو ارگانیسم ها در زنجیره غذایی ماهی ها در اکوسیستم نقش به سزایی دارند.

دیفیوزر دیسکی برای انجام هوا دهی در فرآیند های هوازی تصفیه فاضلاب و همچنین تزریق اکسیژن به فاضلاب در مخازن هوا دهی جهت اکسیداسیون فاضلاب خام توسط باکتری های هوازی فاضلاب استفاده می شود. در سیستم های هوا دهی با روش هوا دهی عمقی آب و فاضلاب جهت انتقال هوای فشرده تولیدی و تقسیم یکنواخت هوا در کف استخر هوا دهی می بایست از تجهیز مناسب استفاده شود. این تجهیز در صنعت آب و فاضلاب با نام دیفیوزر هوادهی شناخته می شود. لوله و اتصالات استخر محصولاتی می باشد که برای استخر ها اجتناب ناپذیر و ضروری می باشند.

اسم دیگر دیفیوزر هوادهی دیسکی، نازل هوا دهی نیز گفته می شود. همچنین در استخر های ماهی هایی سرد زیستی و گرم زیستی مثل قزل آلا، کپور و سایر موجودات آبزی پروری، در راستای تامین اکسیژن مورد نیاز موجودات آبزی کاربرد دیفیوزر مشهود می باشد. در حالت کلی دیفیوزر در استخر ماهی وظیفه اکسیژن رسانی به ماهی ها را بر عهده دارد. دیفیوزر ها بر اساس سایز حباب تولیدی به دو دسته تقسیم می شوند؛ ۱-دیفیوزر حباب ریز که توانایی تولید حباب بین ۱ تا ۳ میلی متر را دارند.

۲-دیفیوزر حباب درشت

لازم به ذکر است که ضریب انتقال اکسیژن در دیفیوزر های حباب ریز بیش تر از حباب درشت است.

این حباب ها به اختلاط نیز کمک می کنند، فضای مرده را از بین می برند و اکسیژن مورد نیاز را برای بهره وری حداکثر تأمین می کنند و همچنین برای عمل شناور سازی و به سطح آوردن موادی مانند چربی و روغن بسیار مهم هستند.

همچنین علاوه بر این موارد باید گفت دیفیوزر ها در مدل های مختلف با کیفیت مطلوب در زمینه هوا دهی مزارع پرورش ماهی سرد آبی و تصفیه خانه های فاضلاب شهری و صنعتی تولید می شوند. در تصفیه خانه، واحد هوا دهی یک تصفیه خانه به طور متوسط ۵۰ تا ۷۰ درصد انرژی کل تصفیه خانه را به خود اختصاص می دهد، که یک سیستم تامین اکسیژن موثر می تواند انرژی مصرفی را کاهش دهد.

علاوه بر مواردی که به آن اشاره شده دیفیوزر دیسکی در هوا دهی سیستم لجن فعال فاضلاب، تصفیه های بیولوژیکی، تصفیه فاضلاب صنعتی، ازن زنی فاضلاب، فرآیند تثبیت لجن، نیتریفیکاسیون، حذف روغن و چربی، راکتورهای متوالی SBR و لاگون و کانال ها کاربرد دارد.

قیمت روز دیفیوزر هوادهی دیسکی

قیمت روز دیفیوزر هوادهی دیسکی برترین خرید محصولات را با شرکت پخش های معتبر تجربه کنید. شرکت هایی با سابقه فروش درخشان و رضایت مندی مشتریان ویژه خود.

در  ارزش گذاری محصول باید به نکات زیر توجه کرد از جمله: ۱-مواد اولیه ساخت این محصول

۲-نوع(مدل) دیفیوزر مد نظر

۳-ضمانت محصول

۴-خدمات پس از فروش

۵-آموزش نصب( بسته به شرکت ممکن است رایگان صورت پذیرد)

برای استعلام از قیمت دیفیوزر باید با کارشناسان متخصص مشورت فرمایید. تا اطلاعات لازم را در اختیار شما متقاضی عزیز قرار دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید