شرکت عرضه دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

شرکت عرضه دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی اقدام به عرضه این دستگاه به استخرهای پرورش ماهی در سراسر ایران نموده است. کیفیت دستگاه درام از موارد مشابه خود بسیار بالاتر است. تصفیه آب استخر های پرورش ماهی یکی از مشکلات اصلی حرفه پرورش ماهی می باشد. امروزه تولید کنندگان با کاهش دادن هزینه های تولید سعی در افزایش میزان بهروری و سود آوری واحد های خود هستند. تصفیه آب استخر ها با روش های قدیمی سنتی کاری پر هزینه و زمان بر می باشد. استفاده از سیستم تصفیه آب درام فیلتر، تحول گسترده ای در این زمینه ایجاد نموده است.

شرکت عرضه دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

کیفیت دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

کیفیت دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

در پرورش ماهی نیاز به انواع تجهیزات است که در این میان فیلتر آب استخر اهمیت ویژه ای دارد، از دستگاه درام فیلتر در استخر های پرورش ماهی که درحجم زیاد اقدام به پرورش ماهی می شود استفاده می گردد. کار اصلی درام فیلتر این است که آب استفاده شده را بعد از تصفیه به چرخه مصرف باز گرداند و از مصرف بیش از حد آب جلوگیری نماید. بخصوص در وضعیت کنونی کشور و در مناطق کویری که با کمبود آب مواجه هستیم بازگشت آب به چرخه تولید بسیار حائز اهمیت است این فیلتر ها کارآمدی و تاثیر گذاری خود را بخوبی در صنعت آبزی پروری نشان داده اند.

به علت کارایی عالی این دستگاه که مدیران مراکز پرورش ماهی هم نمیتوانند منکر کارایی و کیفیت عالی این دستگاه در پرورش ماهی بشوند ما قصد داریم شما را به طور مختصر و مفید از نشانه عالی این دستگاه آگاه نماییم.

  • مقاومت بالای این درام فیلتر نسبت به خوردگی در برابر اسید می باشد.
  • مدیریت کنترل نامطبوع هوا از آنجا که فیلتر ذرات معلق و جامد در محفظه های بسته صورت میگیرد این عمل با موفقیت انجام میشود.
  • استهلاک دستگاه درام فیلتر بسیار پایین می باشد و این خود باعث کاهش هزینه نگه داری می شود.
  • درام فیلتر دارای فیلتراسیون مداوم و بدون وقفه است.
  • دارای سیستم تمیز کاری خودکار.
  • دارای سیستم شستشوی معکوس خودکار.
  • صرفه جویی در انرژی.
  • صرفه جویی در هزینه کارگری و منابع انسانی.
  • استفاده حداکثری از فضاهای تولید کوچک و به حداکثر رساندن راندمان تولید.
  • دارای سیستم هشدار دهنده خرابی دستگاه دارای بدنه تمام استیل و ضد زنگ
  • قابلیت تصفیه و جداسازی حجم بالایی از فضولات می باشد، تصفیه فضولات باید در کمترین زمان و بدون شکسته شدن انجام شود و نتیجه حذف ذرات جامد میشود. که تمام این کارائی ها از یک دستگاه با کیفیت می توان انتظار داشت.

توزیع کننده دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

توزیع کننده دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

در دنیای پر رقابت کنونی تولید کنندگان باید برای موفقیت در کسب و کار خود از کیفیت تجهیزات خود مطمئن باشند. از این رو توزیع کننده دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی از طریق سایت های اینترنتی و آنلاین اقدام به معرفی و توزیع درام فیلتر نموده است و خریداران عزیز می توانند از طریق اینترنت و سایت ها از کیفیت و هزینه محصول، گارانتی و خدمات پس از فروش آگاه شوند و با صرفه جویی در وقت و هزینه اقدام به خرید این محصول از سراسر ایران نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید